Podinspektor/Inspektor/St. inspektor ds. zamówień publicznych
Podinspektor/Inspektor/St. inspektor ds. zamówień publicznych
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej „Chemik”
Poszukuje kandydata na stanowisko:
Podinspektor/Inspektor/St. inspektor ds. zamówień publicznych
Wymiar etatu: 1
- liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce pracy: ul. Korotyńskiego 10, 02-121 Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Współudział w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych regulujących procedury zamówień publicznych.
3. Udział w pracach komisji przetargowej.
4. Wprowadzanie umów do Centralnego Rejestru Umów zgodnie z procedurą Urzędu Miasta st. Warszawy.
5. Prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia znajdującego się na terenie Domu oraz ich bieżąca weryfikacja.
6. Uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnej.
7. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy Domu w celu prawidłowej realizacji zadań.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie
- staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego min. 2 lata;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych,
ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych;
- umiejętność interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
Wymagania dodatkowe pożądane:
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność;
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· życiorys (CV) i list motywacyjny;
· Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie
związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów
naboru;
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
· oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
· oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
· kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
· kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji;
· oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
· kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kopie świadectw
pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu).
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.• Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Chemik”, ul. Korotyńskiego 10; 02-121 Warszawa, adres e-mail: dyrektor.chemik@idsl.pl • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: janusz@comvid.com.pl• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w jednostce samorządowej• Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w jednostce samorządowej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor Domu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)• Uprawnienia: o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
DOSTĘPNOŚĆ:
- Dom Pomocy Społecznej „Chemik” jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS „Chemik”, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres: DPS „Chemik”, ul. Korotyńskiego 10, 02-121 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: Inspektor ds. zamówień publicznych
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do DPS „Chemik”)
Wynagrodzenie zasadnicze brutto w zależności od stażu pracy 3 800,00 – 4 400,00.
Dodatkowo, dodatek za wysługę lat za udokumentowany świadectwami pracy staż pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasad.), nagrody jubileuszowe, dodatek motywacyjny, 13-tka.
lub przesłać na adres mailowy : kadry.chemik@idsl.pl
w terminie do 04.11.2022
Dokumenty doręczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
DPS „Chemik” zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z wybranymi osobami.