Inspektor ds. finansowo - księgowych
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Chemik”
Poszukuje kandydata na stanowisko: Inspektor ds. finansowo - księgowych
Wymiar etatu: 1 etat
- liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce pracy: ul. Korotyńskiego 10, 02-121 Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Sporządzanie list płac oraz dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i US.
- Prowadzenie rozrachunków dotyczących należności i zobowiązań z tytułu dostaw i usług dla DPS „Chemik” oraz świadczeń dla pracowników.
- Współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków, sprawozdań finansowych oraz innych bieżących raportów i informacji.
- Wykonywanie bieżących księgowań w programie finansowo – księgowym.
- Obsługa depozytu Mieszkańców: wydawanie, przyjmowanie, rozliczanie.
- Zastępowanie kasjera: sporządzanie dokumentacji z zakresu obsługi kasy (Kp, Kw, raporty kasowe).
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy Domu w celu prawidłowej realizacji zadań.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie
- staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego min. 3 lata, wyższego 5 lat;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych;
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
Wymagania dodatkowe pożądane:
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność;
- odporność na stres;
- znajomość programów: Vulcan, Płatnik.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) i list motywacyjny;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przekazanych do celów naboru;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2006 r. o pracownikach samorządowych (w takim przypadku znajomość języka polskiego musi być potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej);
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu).
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej „Chemik”. 2. Inspektorem ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej „Chemik” jest Pani Bożenna Marchel – Potrzuska, e-mail: bozena@kancelaria-bmp.pl 3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane dla potrzeb rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą na czas rekrutacji. 5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów rekrutacji. 10. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
DOSTĘPNOŚĆ:
- Dom Pomocy Społecznej „Chemik” jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS „Chemik”, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres: DPS „Chemik”, ul. Korotyńskiego 10, 02-121 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: Inspektor ds. finansowo-księgowych
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do DPS „Chemik”)
lub przesłać na adres mailowy: sekretariat.chemik@um.warszawa.pl
w terminie do 07.05.2025 r.
Dokumenty doręczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
DPS „Chemik” zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z wybranymi osobami.